followers

jaga mulut boleh ?

assalamualalikum :)
hai semue :) lame nye aku tak update blog aku ni .kau orang mesti rindu aku ken ?
perasan jeh aku ni kan .nak syory ni dekat kau orang .sedih sangat story ni .
nak tahu tak ? cikgu kelas aku tu kan mulut die kurang ajar gile kot .pandai pandai
dia jeh buad cerita dekat mak bapak aku .tak tahu apa apa main cakap jeh .
bengang betul aku .agak agak lah kalau nak buad cerita tuh .mak bapak aku tahu
kot yang aku dekat rumah .aku tak penah lah ponteng sekolah kat luar .
kalau aku ponteng pun , aku duduk dekat rumah jeh okay .beragak lah kan
kalau nak buad cerita yang aku ponteng pergi klang kan .aku duduk rumah jeh
kot .tak penah aku pergi klang pagi pagi .ada apa jeh ? time tu aku sakit
kot .kau call mak aku pun mak aku tak percaya lah cikgu .suke hati kau jeh 
nak buang aku dari sekolah .kau ingat tu sekolah mak bapak kau ke ?
aku lupe pulak kau kan tak faham bahase melayu .kau kan dari india .
kau balik tempat kau lah sane .kau duduk sini pun buad orang sakit
hati jeh buada apa kan ? haishh , okay lah .malas nak fikir pasal kau
jeh cikgu yang paling baek didunia :D bhaii .salam :))