followers

rindu die lah

 weh , rindu
 sayangs kau always lah <3

assalamualaikum semue :) hewwheww , cute tak budak kat atas tuh? mesti lah kan .die tuh BFF aku tau but die dah pindah school :( kiteorang semue panggil die kateqkz*pendek .die comel sangat tahu .aku suke tengok die berlari .comel sangat lah sangat <3 weh , kau dah lupe aku tak sayangs? aku harap kau tak lupe aku kat sini tau .aku always miss kau tahu .aku sayangs due due BFF aku .kau kena tahu tu tau .hee,if kau free , contact contact lah aku yeah .aku dah pakai nom baru tau .kau da tak nom aku? if tak ada kau mintak lah kat amalia .die ada nom aku yang baru tuh .weh , seronok tak school baru kau yang now ni? mesti seronok ken .yelah dapat school,kawan,cikgu baru baru ken .okay lah sayangs aku out dulu yeah .next time aku story about u again yeah :) miss kau always lahh sayangs :D