followers

shahira izani ~

assalamualaikum
wahhh,lame tak update nie .
u all sihat ? aku sihat :))
sapa tanye pun tak tahu lah .hehe
haa ! nampak pic kat atas tu ken? 
nak tahu tak die sapa? mesti lah nak tahu ken .
apadaaa, die tu my love sis <3 
walaupun just kenal kat dalam mukebuku je ,
aku sayangs gile kat die wehh .
aku suke if die cakap kedah .syokk je bile dengar .
but ken if die tak nak story problem die kat aku ,
aku rase macam nak marah je die
but aku tahu ,mane bule tahu semue story org ken .
hee,apadaa aku ni .haish !
die ni baek sangat kat aku .aku dah anggap die 
macam adek aku sendiri .
adek aku sendiri pun aku tak sayangs sangat .
hahaha, pelik betul lah aku ni .
bukan tak sayang but disebabkan perangai die tu ,
aku jadi sakit hati dgn die .huhh
ehhh, tukar topic pulak .heee
wehhh, sumpah aku sayangs semue kkak and adek angkat aku
walaupun ,sometimes aku sunyi if die org 
nak tak nak je layan kau ni .
huuu, so sad :'( 
hee, it's okay lah .
aku tak kisah, jahji die org nak layan aku .
thanks so much to my siss :D
lovu u all more lolss <3
hee, okay lah .aku out dulu yeah
bye .see u again <3