followers

my sis ~

assalamualaikum :)
hye semua :D sehad ? hope semua sehad yeah :)) ?
haa , pasal gambar kat atas tu ken ? nak tahu tak ?
mesti lah kau orang nak tahu ken .sapa lah tu ken ?
tu lah my sis yang paling aku sayang weh !


wehh,die ni suke buad aku smile .
sometimes tu ada lah die buad air mata 
aku terkeluar .but i'm happy okay :))
die ni tak duduk dekat rumah because
die dekat uitm,pahang :(


hee,when die balik rumah je 
aku rase happy sesangat :D
macam ada penawar yang die bawak .
when die tak ada ,rase macam busan+sedih pulak .
now die tengah cuti seminggu .


yeah ,i'm so happy lolss 
kau orang pun mesti lah happy ken
when family kau ada kat rumah 
lengkap semua ahli family kau


sama lah macam aku 
memang aku happy ,ada mak abah kat rumah
but die orang ken dah tue ,
takkan nak layan aku jeh ken 


so ,sebab tu lah aku happy if
kakak aku balik rumah mak abah aku
kakak aku tu tak pandai sebut R tahu
macam BF aku .haha


kesian nye lah die orang 
tak pandai sebut R ken 
hee , okay lah .tu jeh yang nak update :D
bye .aku out dulu yeah :)
assalamualaikum semua :))